Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Η Ουροδόχος Κύστη Μετράει (4η συνέχεια...)

Κανόνας Δύο: Κρατήστε την ζωή σας σε ισορροπία.
Πριν από την εγχείρησή του το 1996, ο Mansfield είχε ουρολοιμώξεις κάθε δύο μήνες περίπου. Αλλά το πιο ενοχλητικό πρόβλημα ήταν η διαρροή κατά τη διάρκεια του ύπνου. Ο Dr. Wachs πρότεινε μεγέθυνση της κύστης αφού είχε κάνει κάποιες ειδικευμένες μελέτες πάνω στη κύστη. Αντίθετα με την Thompson και την Ridley, που έχουν σακούλες, η επέμβαση του Mansfield ήταν πραγματική αύξηση του μεγέθους της κύστης. «Περίπου τρία εκατοστά πάνω από το πέος μου υπάρχει ένα κάθετο σημάδι που είναι περίπου τέσσερα εκατοστά σε μήκος. Από εκεί είναι που έκανε την επέμβαση. Χρησιμοποίησε ένα μέρος του εντέρου μου (για να μεγεθύνει την κύστη). Ήμουν στο νοσοκομείο για περίπου δύο μέρες». Τώρα η κύστη του κρατάει 600-800 κυβικά εκατοστά με ευκολία και κοιμάται όλη τη νύχτα χωρίς να χρειάζεται να σηκώνεται για καθετηριασμό. «Θα σηκωθώ το πρωί και δεν θα υπάρχει ούτε διαρροή, είναι απλά καταπληκτικό. Πριν την επέμβαση είχα διαρροή κάθε νύχτα».
Ο Mansfield, τώρα 49, ζει με τη γυναίκα του και τις δύο κόρες του στο Fountain Valley, της Καλιφόρνιας. Του αρέσει να πετάει και ανήκει στη διεθνή οργάνωση πιλότων σε αναπηρικό κάθισμα. Όχι μόνο η μεγέθυνση της κύστης έλυσε το πρόβλημα της διαρροής του, αλλά και απλοποίησε την ζωή του: «Δεν χρειάζεται να κοιμάμαι με εξωτερικό καθετήρα (condom), δεν χρειάζεται να έχω πανάκια ή οτιδήποτε άλλο. Θέλω να απλοποιήσω τη ζωή μου. Ήταν ένα μεγάλο πλεονέκτημα». Και έχει και λιγότερες ουρολοιμώξεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: